Bezorgfiets
Nederland.

Bezorgfiets Nederland is een bezorgfiets aanbieder die is gevestigd in Zwolle. Met hun robuuste bezorgfietsen en datagedreven platform zorgen ze ervoor dat horecaondernemers hun maaltijden op een snelle en efficiënte manier bij de klant krijgen. De bezorgfiets is ontwikkeld voor dagelijks en intensief gebruik en beschikt over airless banden, een geïntegreerde smartphone houder en kan ontgrendeld/vergrendeld worden met de app. Het zelf ontwikkelde platform zorgt voor inzichten in onder andere de status en live-locatie van de bezorgfietsen. Bezorgfiets Nederland is een initiatief dat is ontstaan vanuit Deelfiets Nederland. 

BRAND CASE.

Opdrachtgever:
Bezorgfiets Nederland

Diensten:
Logo & huisstijl, webdevelopment & beheer, social media marketing, reclame & drukwerk en media.

In combinatie met het platform heeft Bezorgfiets Nederland de meest intelligente, innovatieve en duurzame bezorgfiets op de markt gebracht. Om hun dienstverlening en product zo goed mogelijk op de kaart te zetten, ondersteunen we hen bij alles wat te maken heeft met marketing en branding. Zo zorgen we voor alle online communicatie, van de website tot aan social media marketing. Daarnaast houden we ons bezig met het ontwerpen van verschillend reclamemateriaal, drukwerk en het ontwikkelen van foto’s en video’s.

LOGO & HUISSTIJL

Bij een nieuw bedrijf hoort natuurlijk ook een nieuw logo. Bezorgfiets Nederland is een tak van Deelfiets Nederland en omdat deze bedrijven met elkaar verbonden zijn, hebben we ervoor gekozen om het logo en de huisstijl van Deelfiets Nederland aan te houden. De heldere krachtige blauwe kleur en sterke font is dan ook zichtbaar in de huisstijl van Bezorgfiets Nederland. Dit zorgt niet alleen voor verbondenheid met elkaar, maar ook voor herkenbaarheid bij de doelgroep. Om de huisstijl iets afwijkender te maken, vindt je de donkerpaarse kleur terug in de huisstijl van Bezorgfiets Nederland en is de energieke kleur geel prominenter aanwezig dan bij Deelfiets Nederland.

WEBDEVELOPMENT & BEHEER

Om de doelgroep van de juiste informatie te kunnen voorzien en online goed vindbaar te zijn, hebben we een nieuwe website gebouwd voor Bezorgfiets Nederland. De ontwikkelde huisstijl is volledig doorgetrokken naar de website. 

Wanneer bezoekers de website bezoeken zien ze als eerste een krachtige video op de home pagina. Deze video geeft een mooie impressie van de innovatieve en robuuste bezorgfiets. Verder is de website opgebouwd uit verschillende pagina’s, waaronder een pagina met informatie over de onderneming en het concept, een pagina met informatie over de unieke bezorgfiets, een pagina over de app en een aparte pagina met informatie over het dashboard en de technologie achter de bezorgfiets. Alle pagina’s zijn op een overzichtelijke manier weggezet en hebben een goede navigatie. Dit zorgt ervoor dat bezoekers gemakkelijk de informatie waar ze naar opzoek zijn kunnen vinden op de website.

De pagina’s zijn naast informatieve teksten gevuld met foto’s en 3D-afbeeldingen van de bezorgfiets en mock-ups van het platform. Op deze manier krijgt de bezoeker gelijk een beeld bij het concept. Daarnaast hebben we contact- en aanvraag formulieren verwerkt op de website, zodat bezoekers gemakkelijk contact op kunnen nemen. Onderaan de website hebben we social media buttons toegevoegd die doorlinken naar de social media accounts van Bezorgfiets Nederland. Verder is de website goed te bezoeken via verschillende apparaten en zijn de pagina’s zo ingericht dat ze goed te vinden zijn in zoekmachines.

Na de ontwikkeling van een nieuwe website is het belangrijk om de website een lange tijd draaiende, veilig en actueel te houden. Daarom ligt het beheer van de website ook in onze handen. Dit houdt in dat we ons bezighouden met het bijhouden van plug-ins, op aanvraag de website actueel houden door nieuwe content toe te voegen en eventuele wijzigingen door te voeren.

SOCIAL MEDIA MARKETING

Om naast de website nog meer kracht te geven aan de online activiteiten en zichtbaarheid van Bezorgfiets Nederland zetten we in op social media marketing.

Zo hebben we zakelijke social media accounts aangemaakt op LinkedIn, Facebook en Instagram. Deze hebben we ingesteld en voorzien van de juiste contactgegevens en bedrijfsinformatie. Verder zijn de social kanalen voorzien van een unieke omslagfoto en hoogtepuntcovers die in lijn zijn met de huisstijl.

Daarnaast beheren we deze social media kanalen ook. Dit houdt in dat we (wekelijks) content bedenken, social media berichten schrijven, ontwerpen, delen en analyseren. De content die we delen heeft betrekking tot de bezorgfiets, het platform, voordelen voor horecaondernemers, nieuwtjes, acties en ontwikkelingen binnen Bezorgfiets Nederland. Per platform en kanaal kijken we wat voor content passend is en op welke manier we de informatie naar buiten brengen. Daarnaast houden we reacties en binnenkomende berichten in de gaten en reageren we daarop. Door zakelijk in te zetten op social media vergroten we de naamsbekendheid van Bezorgfiets Nederland, informeren en bereiken we de doelgroep, en trekken we de aandacht van potentiële klanten.

RECLAME & DRUKWERK

Voor Bezorgfiets Nederland ontwerpen we al het reclamemateriaal. Van roll-up banners en flyers tot aan online advertenties. Met het reclamemateriaal brengen we op een professionele manier de boodschap onder de aandacht van de doelgroep. De huisstijl trekken we door naar alle ontwerpen, zodat het herkenbaar is en alles in één lijn staat. Naast het ontwerpen, bedrukken we ook het reclamemateriaal.

MEDIA

Naast de online en offline ontwerpen, verzorgen we ook alle media-uitingen voor Bezorgfiets Nederland. Of het nu gaat om het promoten van de bezorgfiets of om het volledige concept te laten zien, wij brengen het in beeld! Dit doen we door in te zetten op professionele bedrijfsfoto- en videografie. Zo hebben we een krachtige video en foto’s gemaakt die een goed beeld geven van de robuuste bezorgfiets. Door in te zetten op verschillende soorten media zorgen we ervoor dat de boodschap op een krachtige, persoonlijke en professionele manier naar buiten komt en dat men gelijk een goed beeld heeft van de dienstverlening en het product. Alle mediacontent wordt gebruikt voor verschillende doeleinden. Denk aan de website, social media kanalen, campagnes, reclamemateriaal en overige marketingactiviteiten.

GRATIS DOWNLOADEN

BRAND FOR LIFE
INHAAKKALENDER 2024.

Vul hieronder je gegevens in en ga direct aan de slag.