FINCVALUE.

Fincvalue is een No-Nonsense administratie- en advieskantoor in Zwolle dat organisaties volledig ontzorgt op financieel en organisatorisch gebied. Door het inzetten van kennis en expertise willen zij waarde creëren voor hun klanten, vanuit de overtuiging dat dit mogelijk moet zijn voor organisaties van iedere omvang. Zij bieden bedrijven een uitgebreid scala aan diensten, waaronder financiële administratie, jaarwerk en consultancy.

BRAND CASE.

Opdrachtgever:
Fincvalue

Diensten:
Re-branding huisstijl en Social media marketing

Fincvalue was eerder actief in de branche onder de naam Nijmeijer & Nijmeijer Finance en Consultancy. Door deze wijziging in bedrijfsnaam en identiteit, moest dit ook doorgevoerd worden naar verschillende communicatiemiddelen en bestanden. Zij kwamen dan ook bij ons met het verzoek om de re-branding door te voeren naar verschillende huisstijlbestanden en de zakelijke LinkedIn-pagina.

RE-BRANDING HUISSTIJL

Voor bedrijven is het belangrijk om overal dezelfde huisstijl te hanteren, zodat er een consistente, herkenbare en professionele uitstraling ontstaat. Hierdoor komt het bedrijf op een uniforme manier onder de aandacht van de doelgroep. Na het wijzigen van de bedrijfsnaam en het logo moest deze verandering ook worden doorgevoerd in de bestaande huisstijlbestanden die we eerder hadden gecreëerd. We hebben onder andere de visitekaartjes, het briefpapier en de PowerPoint-presentatie voorzien van een re-branding. Alle huisstijlbestanden zijn nu geüpdatet met het nieuwe logo, de bedrijfsnaam en de juiste relevante contactgegevens.

SOCIAL MEDIA MARKETING

Om de naamsbekendheid te vergroten en online zichtbaar te zijn én te blijven, hebben wij destijds voor Nijmeijer & Nijmeijer Finance en Consultancy een zakelijke LinkedIn-pagina aangemaakt en het beheer op ons genomen. De eerdergenoemde re-branding hebben wij dan ook doorgevoerd op de bestaande LinkedIn-pagina. We hebben het logo aangepast, de naamswijziging doorgevoerd en de gegevens geüpdatet. Op basis van het nieuwe logo en de identiteit hebben we een nieuwe stijl gecreëerd voor de social media berichten, evenals voor de omslagfoto van de LinkedIn-pagina.

Het beheer van de LinkedIn-pagina houdt in dat wij wekelijks social media berichten bedenken, de teksten schrijven, designs ontwerpen, de berichten publiceren en analyseren. Ook reageren we op inkomende berichten en reacties. Op deze manier kan Fincvalue zich richten op hun dienstverlening en hoeven zij zich niet bezig te houden met de social media activiteiten. Met de social media berichten willen wij volgers en de doelgroep niet alleen informeren over de dienstverlening van Fincvalue, maar ook over ontwikkelingen en nieuwtjes binnen de sector en onderneming. De onderwerpen van de social media berichten verschillen dan ook van het delen van relevante weetjes en nieuwtjes tot aan het uitlichten van diensten en het verhaal achter Fincvalue. De social media berichten zijn allen geschreven in dezelfde schrijfstijl en de ontwerpen van de berichten zijn in één lijn met de huisstijl van het bedrijf. Door regelmatig afwisselende berichten te delen blijft de doelgroep betrokken bij het bedrijf, en wordt men constant geïnformeerd over relevante onderwerpen. We hebben wekelijks contact met Fincvalue om de berichten door te nemen en eventuele nieuwe ontwikkelingen te bespreken. Zo zijn we altijd op de hoogte van belangrijke gebeurtenissen of ontwikkelingen binnen het bedrijf en het vakgebied, en kunnen we sneller inhaken op bepaalde kansen.

Naast het voorbereiden en delen van organische berichten, zetten we ook diverse LinkedIn-advertenties op voor Fincvalue. Het doel van deze advertenties is om de doelgroep nog gerichter te kunnen bereiken. Zo zetten we bijvoorbeeld advertenties op om het bedrijf en de verschillende diensten onder de aandacht te brengen, maar ook om bepaalde acties of ontwikkelingen uit te lichten.

GRATIS DOWNLOADEN

BRAND FOR LIFE
INHAAKKALENDER 2024.

Vul hieronder je gegevens in en ga direct aan de slag.