DE HERSCHRIJVER.

De Herschrijver helpt bedrijven bij het herschrijven van hun websiteteksten. Berry ten Hoven is jarenlang werkzaam geweest in verschillende communicatie functies en heeft diverse trainingen over copywriting en conversie achter de rug. Met deze kennis en ervaring werkt Berry er met De Herschrijver naar toe om de passie van ondernemers zo mooi en krachtig mogelijk te verwoorden.

BRAND CASE.

Opdrachtgever:
De Herschrijver

Diensten:
Design & drukwerk, webdevelopment.

Berry is eerder al werkzaam geweest in deze branche met een eigen bedrijf, maar sinds 2023 is hij gestart onder een nieuw merk, De Herschrijver. Bij een nieuw merk hoort uiteraard een frisse en gloednieuwe uitstraling. Berry kwam dan ook bij ons met het verzoek om een logo en een visitekaart te laten ontwerpen en om een nieuwe informatieve website te bouwen.

LOGO & HUISSTIJL

Voordat we zijn begonnen met het ontwikkelen van het nieuwe logo, zijn we het gesprek aan gegaan met Berry en hebben we het gehad over zijn wensen en voorkeuren. Tijdens het gesprek kwamen de kleuren blauw, geel en oranje aan de orde. Daarnaast was de wens om een logo te creëren waarbij de slogan er duidelijk uitspringt en om elementen te verwerken in het beeldmerk, die te maken hebben met de dienstverlening. We hebben er voor gekozen om een computerscherm met tekstregels toe te passen in het beeldmerk. De besproken frisse kleuren zijn hierin verwerkt en het is op een speelse en opvallende manier weggezet. We hebben een font toegepast dat er duidelijk uitziet en een krachtig gevoel geeft. Naast het logo hebben we een visitekaart ontworpen en bedrukt voor De Herschrijver. De stijl en bijpassende elementen van het logo hebben we doorgetrokken naar de visitekaart. Zo is alles mooi in één lijn!

WEBDEVELOPMENT

Na het ontwikkelen van het logo met bijbehorende stijl, zijn we gestart met het bouwen van een nieuwe website. Het doel van de website is om mensen te informeren over Berry en zijn dienstverlening. Het moest een duidelijke en overzichtelijke website worden zonder te veel drukte.

Naast de pagina’s die informatie geven over Berry en zijn diensten, hebben we ook een contactpagina aangemaakt. Op deze pagina hebben we een contactformulier toegevoegd, zodat men op een snelle en handige manier direct contact kan opnemen met De Herschrijver. De websiteteksten zijn uiteraard door Berry zelf aangeleverd en hebben we op een overzichtelijke manier weggezet op de pagina’s.

Op wens van De Herschrijver zijn we op zoek gegaan naar passende stockfoto’s om de pagina’s een frisse uitstraling te geven. Daarnaast hebben we een pop-up geïnstalleerd op de website. Bezoekers van de website zien gelijk een actie pop-up bij binnenkomst op de website. Hiermee kan De Herschrijver zijn acties direct kenbaar en zichtbaar maken aan zijn bezoekers. De content van de pop-up kan gemakkelijk aangepast worden. De website is technisch goed opgebouwd zodat het goed vindbaar is in zoekmachines. Verder is de website prima te bezoeken via verschillende apparaten.

GRATIS DOWNLOADEN

BRAND FOR LIFE
INHAAKKALENDER 2024.

Vul hieronder je gegevens in en ga direct aan de slag.