BURO DIBA.

Buro Diba is in 2021 opgericht door Samira Barari. Met haar bureau ondersteunt ze verschillende organisaties en adviseert ze hen bij vraagstukken over inclusie, exclusie en gelijkwaardigheid binnen bedrijven. Als trainer, aanjager, veranderadviseur en moderator is zij de partner die graag de uitdaging aangaat met betrekking tot deze maatschappelijke thema’s. Haar focus ligt op onderwijsinstellingen, gemeenten en organisaties uit de sociale en culturele sector.

BRAND CASE.

Opdrachtgever:
Buro Diba

Diensten:
Website development 

Het ontstaan van Buro Diba komt voort uit de passie die Samira heeft voor rechtvaardigheid, kansengelijkheid en gelijkwaardigheid. De kennis en het bewustzijn over deze thema’s wil ze vergroten, zowel in onderlinge relaties, als in wijken, organisaties en in de samenleving. Samira kwam dan ook bij ons met het verzoek om een professionele website voor haar te ontwikkelen. Een website die bij haar past, haar verhaal vertelt en haar doelgroep informeert.

WEBSITE DEVELOPMENT

Om de naamsbekendheid van Buro Diba te vergroten, de doelgroep te informeren, inspireren en te overtuigen, en om Samira haar verhaal te vertellen, zijn we aan de slag gegaan met het ontwikkelen van een professionele website. De stijl van de website is gebaseerd op het logo van de onderneming en wensen van de eigenaresse. We hebben dan ook gekozen voor een rustige en overzichtelijke stijl, maar wel van deze tijd.

De website is opgebouwd uit verschillende pagina’s, waaronder een pagina die achtergrond informatie geeft over Samira, haar visie en missie met Buro Diba.

Daarnaast bevat de website een pagina met informatie over haar aanbod. Elk aanbod heeft een eigen pagina met relevante informatie over de dienstverlening en de werkwijze. Op deze manier weten website bezoekers direct waarvoor ze bij Samira terecht kunnen en wat ze kunnen verwachten. Omdat Samira met Buro Diba ook graag haar kennis wil delen over maatschappelijke thema’s die haar aan het hart gaan, hebben we een blog/nieuwspagina gemaakt op de website waarop ze verschillende items kan plaatsen. Websitebezoekers kunnen hier terecht om zich in te lezen over specifieke onderwerpen en Samira’s visie. Uiteraard kunnen websitebezoekers ook de contactgegevens van het bedrijf op de website vinden, zodat ze gemakkelijk contact kunnen opnemen met Buro Diba.

Op basis van de wensen van Samira en de input en informatie die ze heeft aangeleverd, hebben we de websiteteksten geschreven. Tijdens het schrijven hebben we rekening gehouden met de doelgroep en het doel van de website en desbetreffende pagina’s. We hebben een krachtige, professionele en begrijpbare schrijfstijl toegepast. Om Samira’s visie te versterken hebben we ook persoonlijke boodschappen verwerkt in de teksten. Bovendien beschikt de website over een duidelijke navigatie, waardoor bezoekers gemakkelijk en snel de juiste informatie kunnen vinden. De website is geoptimaliseerd voor zoekmachines en is geschikt voor gebruik op verschillende apparaten.

Het is een website geworden die in lijn is met de huisstijl, voldoet aan de doelen en wensen van Buro Diba en volledig past bij de onderneming.

GRATIS DOWNLOADEN

BRAND FOR LIFE
INHAAKKALENDER 2024.

Vul hieronder je gegevens in en ga direct aan de slag.